2018/07/25

HI EVERYONE

Właściwie przywitałam się z wami już w tytule posta,wiec nie pozostaje mi nic innego niż przejść do konkretu. Dosłownie przed chwilą zrobiłam design tego bloga i stwierdziłam,że napisze pierwszego, oficjalnego posta. Dlaczego tu jestem? Zastanów się, jak dużo osób na tym świecie nie akceptuje siebie, swojego życia i nie potrafi być szczęśliwym? Owszem,bardzo dużo. Chciałabym to zmienić , jeśli sprawie, że chociaż jedna osoba dzięki temu, co robię, poczuje się lepiej, będę na prawdę spełniona. Swoje pisanie tutaj traktuje również jako pewny rodzaj terapii dla samej siebie, chce pomoc każdemu z was, dlatego na tym blogu znajdziecie masę postów motywacyjnych oraz pomysłów, którymi będziecie mogli się inspirować. Zakładam również dodatkowego e–maila, na który będziecie mogli napisać z każdym najmniejszym problemem, a ja postaram się wam pomoc. Pewnie zastanawiacie się teraz, kim jestem, lecz niech pozostanie to dla was tajemnicą. Nie zależy mi na rozgłosie, dlatego też nie będę wam zdradzać mojej tożsamości. Mam tylko jedną małą prośbę do każdego, kto właśnie znalazł się na moim blogu i czyta ten post - wyślijcie link do niego swoim znajomym,rodzinie i każdemu, kto zmaga się z brakiem pewności siebie, akceptacji czy po prostu szczęścia. Chce dotrzeć do jak największego grona osób i mam nadzieje, ze mi w tym pomożecie oraz zostaniecie tutaj na dłużej! Buziaki i do następnej notki.

email, na który możecie pisać  :  yourhappiness@op.pl
























Niedługo mam zamiar napisać o pomysłach na produktywne spędzenie wakacji, wiec piszcie, co o tym sadzicie i jakie tematy chcielibyście żebym poruszyła.

12 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszych wpisach :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/7/18 13:28

    Życzę powodzenia w blogowaniu, wytrwałości oraz wiernych czytelników :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fantastyczny blog! Na pewno będzie bardzo inspirujący i motywujący ja chętnie
    będę tutaj zaglądać :) powodzenia w pisaniu i czekam na kolejny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się,żeby taki był i z chęcią wpadnę na twojego bloga!
      Pozdrawiam również ❤️

      Usuń
  4. A więc zagoszczę u Ciebie na dłużej, ciekawy opis bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada, dlatego obserwuję!♥
    Śliczne zdjęcia ;)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze,które
bardzo motywują mnie do dalszego pisania.
Zapraszam do obserwacji,aby być na bieżąco.
Koniecznie zostawcie link do swojego bloga, będę odwiedzać ♥