2018/07/25

JAK PRODUKTYWNIE WYKORZYSTAC WAKACJE?

Hi!
Dzisiaj,jak obiecałam przychodzę do was z dawką pomysłów dotyczących spędzania wakacji. Jeśli do tej pory ciągle siedzieliście w domu i nic nie robiliście,a teraz chcecie to zmienić - ten post jest dla was! Pamiętajcie,że wcale nie potrzebujecie dużej ilości pieniędzy,żeby mieć niezapomniane wakacje! Dlatego też przedstawiam wam 20 wskazówek na wspaniałe lato.

Zrób piknik.
Weź koc,dobre jedzenie i znajomych. Cudownie spędzony czas gwarantowany.







Znajdź miejsca w swoim mieście, których nigdy nie udało ci się odwiedzić.
Może poznasz nowe restauracje,a co za tym idzie nowe smaki oraz zwiedzisz całkiem nieznane ci miejsca.




 ❤ Zrób dokładnie to,na co nie miałaś/eś czasu przed wakacjami
Może to być nauczenie się czegoś nowego,popracowanie nad makijażem,czy odnowienie kontaktu ze znajomymi - pomyśl,co zawsze odkładałaś/eś and let’s do it!
                                                                                 
Zorganizuj noc filmową.
Oglądanie filmów przez całą noc brzmi super,nie sądzisz? Zwłaszcza jeśli znajdziesz jeszcze jakieś towarzystwo i przygotujesz przekąski.


Co powiesz na wyjazd nad jezioro?
Wcale nie musisz jechać daleko,razem ze znajomymi znajdźcie domek nad jeziorem w pobliżu waszego miejsca zamieszkania.


Zrób sobie dzień bez internetu.
Spędź cały dzień na dworze, samemu lub z kimś,zapomnij o social mediach.


Pojedź na jakiś festiwal.
W wakacje znajdziemy dużo takich wydarzeń,chociażby Orange Warsaw Festival, Opener czy Kraków Life Festival. Fajną sprawą jest tez festiwal kolorów lub jakiś inny który znajdziesz w okolicy!


Spróbuj zmienić rzeczy,których w sobie nie lubisz!
Wakacje to idealny czas na poświęcenie czasu sobie,zacznij ćwiczyć,a może zajmij się tym co jesz,wszystko zależy od ciebie.


❤Rob zdjęcia i nagrywaj filmiki z wydarzeń,w których uczestniczysz.
Dzięki temu będziesz mieć możliwość powrotu do najlepszych momentów swoich wakacji.


Zrób wycieczkę rowerową.


Zaproś przyjaciółkę i zróbcie sobie dzień/wieczór SPA





Jedz dużo warzyw i owoców.
W końcu w lato jest ich najwiecej.


Ognisko lub grill z ulubionym jedzeniem. 
Wystarczy znaleźć odpowiednie miejsce,zabrać lubiane osoby,jakieś lampki (aby było klimatycznie),zorganizować muzykę (nawet z telefonu) i spędzić razem świetnie czas! Możecie wypróbować również smażenie pianek.



❤ Popracuj nad akceptacją i pewnością siebie.❤ 
Teraz masz na to dużo czasu,kiedy pokochasz siebie, twoje życie będzie o wiele łatwiejsze! Niedługo pojawi się post o samoakceptacji,także wyczekujcie.
Wypróbuj nowe przepisy,które znajdziesz w internecie.





Poczytaj książki.
Wiem jak wam się to może wydawać,ale czytanie jest serio świetne,musisz tylko znaleźć interesującą siebie tematykę. Jeśli chcecie,zrobię osobny post o książkach i mam nadzieje,że kogoś tym zachęcę.


Daj sobie odpocząć.
Jeśli przez 2 dni będziesz leżeć w łóżku i oglądać seriale,nic się nie stanie i wcale nie znaczy to,że marnujesz czas.


Wybierz się na baseny termalne.
W górach (ale nie tylko) znajdziemy wiele term,które posiadają świetne oferty,chociażby Białka Tatrzańska,jeśli nigdy nie mieliście okazji być na takich basenach,musicie to naprawdę nadrobić!


Wyjedź gdzieś.
Wcale nie muszą to być ekskluzywne wakacje za granicą,chociaż mogą w dość przyzwoitej cenie. Szukaj ofert last minute albo wycieczek objazdowych,dzięki czemu zwiedzisz wiele nowych miejsc za nieduże pieniądze.


A może trochę sportu?
Wierzcie lub nie,ale jestem chyba jedną z najmniej aktywnych fizycznie osób, jednak naprawdę fajnie jest czasem pojeździć na desce,rolkach czy zagrać w jakąś grę zespołową.




Mam nadzieję,że zainspirujecie się chociaż troszkę moimi pomysłami,spędzicie wakacje tak jak sobie wymarzyliście i zakończycie je z masą pięknych wspomnień. Piszcie mi jakie następne posty chcielibyście tu zobaczyć oraz jakie macie plany na resztę wakacji. Zdjęcia,które dodaje są z tumblra, traktujcie je jako dopełnienia posta lub inspirację do zrobienia podobnych. Zaczynam już pisać post dotyczący pokochania samego siebie,jednak może to być czasochłonne,więc możliwe ze w między czasie pojawi się coś luźniejszego. Nad tym postem naprawdę się napracowałam,więc mam nadzieję,że docenicie!
Buziaki!

41 komentarzy:

  1. Ja w wakacje postanowiłam poświęcić czas na bloga! Znowu zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieje, że uda mi się również w roku szkolnym ♥ Świetny post, fajnie, że wymyśliłaś tyle pomysłów!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam za ciebie kciuki i dziękuje za miłe słowa ❤️

      Usuń
  2. Te wakacje dla mnie to jakaś totalna klapa, cały czas spędzam w domu i nie robię nic pożytecznego, no może orócz tego, że nadrabiam zaległości w serialach i książkach.
    Super pomysły na pewno z nich skorzystam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki,żeby u ciebie się to zmieniło i cieszę się,jeśli mogłam cię do czegoś zainspirować! Buziaki ❤️

      Usuń
  3. Wspaniałe pomysły, które z przyjemnością można wykorzystać! :D
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło,dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie to wszystko staram się włączyć w te wakacje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wreszcie muszę zacząć czytać książkę, która czeka już na mnie od miesiąca, hah. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam z twoich rad :) Mam zamiar jak najlepiej wykorzystać wakacje

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły kochana! pozdrawiam:))
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piknik to super sprawa:) W mieście tylko nie ma za dużo takich miejsc gdzie można zrobić piknik, a jak są to bardzo zaludnione! :(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukać,zawsze można znaleźć coś w parkach lub po prostu mniejszych miejscowościach niedaleko miasta :)

      Usuń
  10. Great post, I consider it is very useful!
    I follow you, hope you will follow me back¦
    Have a wonderful weekend!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much,but you don’t follow me (:

      Usuń
  11. great tips for spending a productive summer!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje to wspaniały czas, dlatego trzeba go wykorzystać, jak najlepiej. Super pomysły kochana!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo i już wpadam na twojego bloga!
      Jeśli tylko mi się spodoba,zaobserwuje ❤️

      Usuń
  13. Wspaniałe pomysły, wszystkie są rewelacyjne :) Ja niestety nie mam wakacji, pod koniec sierpnia mam wyczekiwany dwu tygodniowy urlop i w tedy będę mogła wypocząć a jednocześnie aktywnie spędzić czas bo wyjeżdżam nad morze, a to wyczyn dla kogoś kto mieszka w górach :) Twój blog jest bardzo inspirujący! Dziękuję za twoją obserwację i chętnie zaobserwuję twojego bloga :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wykorzystaj te 2 tygodnie jak najlepiej i wypoczywaj! Dziękuje ci bardzo za miłe słowa ❤️

      Usuń
  14. Wszystkie pomysły są rewelacyjne! Wakacje to wspaniały czas i trzeba je jak najlepiej wykorzystać! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły! Jak ja dawno nie byłam na pikniku. Chyba czas to zmienić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. have a great weekend!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje zawsze są dla mnie czasem na rozwijanie moich pasji, nadrabianie zaległości w czytaniu książek czy oglądaniu seriali, robieniu wyprzedaży szafy albo robieniu wielkich porządków w pokoju, spędzania czasu na zewnątrz :)

    nicolestraveljournal.blogspot.com - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły, niektóre sama praktykuję.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :) Muszę w końcu wybrać się na piknik.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysły!
    Przede mną drugi urlop więc mam nadzieję, że któryś z tych pomysłów wykorzystam.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze,które
bardzo motywują mnie do dalszego pisania.
Zapraszam do obserwacji,aby być na bieżąco.
Koniecznie zostawcie link do swojego bloga, będę odwiedzać ♥