2018/07/30

RECIPE FOR HAPPINESS


Hay wszystkim!  Mój ostatni post bardzo przypadł wam do gustu,naprawdę nie spodziewałam się takiej aktywności,za co bardzo wam dziękuję. Jestem w trakcie pisania notki o samoakceptacji, ale tak jak wspominałam,ten temat naprawdę wymaga czasu. Dzisiaj natomiast przyszłam do was z malutkim "przepisem na szczęście", w którym przedstawię wam kilka zasad dotyczących zdrowego podejścia do życia, a z czasem bycia szczęśliwym. Pamiętajcie, ze wszystko jest w naszej głowie i nad wszystkim możemy zapanować :) Miłego czytania!

 ♥ Pieniądze mogą ułatwić ci życie, ale nie sprawią. ze będziesz szczęśliwszy ♥
Ile razy patrzyliście na bogatą i z pozoru perfekcyjną rodzinę, myśląc : "Naprawdę zazdroszczę im życia, chciał/a/bym być na ich miejscu" ? Prawda jednak jest taka, ze ludzie pomimo tak dużej ilości wartości materialnych nie zawsze są w stanie osiągnąć prawdziwe szczęście. Nigdy nie wiemy, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami, a z pozoru idealne małżeństwo może mieć więcej problemów niż ci się wydaje.


♥ Każdy zły uczynek odpłacaj dobrym ♥
Nie wiem jak was, ale mnie po każdym niestosownym dla siebie czynie meczą wyrzuty sumienia. Ostatnio zrozumiałam, że zamiast zamartwiać się sytuacjami, których nie mogę już zmienić - niestety podrożę w czasie nie istnieją - należy w zamian oddać komuś trochę serca. Wszyscy jesteśmy ludźmi, potrzebujemy pomocy w rożnych kwestiach, dlatego udzielajmy jej sobie nawzajem. Postanówcie sobie, że za każdą rzecz, której pożałujecie, na przykład wyślecie SMS dla kogoś z fundacji - siepomaga- to mały gest, ale każdy z was może komuś pomóc, a nawet uratować życie.

♥ Zakończ wszystkie toksyczne relacje ♥
Jeśli tylko nie czujesz się dobrze przy chłopaku, dziewczynie,  przyjaciółce, czy koleżance, nie warto zmuszać się do takiej relacji. Wiem, ze na początku może to być ciężkie, ale zobaczycie, jak wolni poczujecie się po takim kroku. Zróbcie to nawet, gdy uważacie ze zostaniecie sami. Ludzie w naszym życiu są i odchodzą, nie trzymajmy ich przy sobie na siłę. Pamiętajcie również, ze obecność drugiej osoby powinna podnosić was do góry, a nie ciągnąć w dół!

♥ Uświadom sobie, że zdrowie to największe bogactwo jakie posiadasz ♥
Nic nie będzie w stanie cie uszczęśliwić, jeśli je stracisz, dlatego dbaj o siebie.

♥ Doceniaj i ciesz się z małych rzeczy ♥
Niestety, często nie widzimy, jak dużo już posiadamy. Dzieje się to dopiero w momencie utraty niegdyś niedocenianych wartości, ale wtedy jest już za późno..

♥ Stawiaj swoje szczęście na pierwszym miejscu ♥
To ty jesteś najważniejszą osobą w swoim życiu i nikt nie może tego zmienić. Nie uszczęśliwisz nikogo, jeśli sam/a tego nie osiągniesz.

♥ Rób to, co lubisz i nie oglądaj się za siebie. ♥
W twoim życiu znajdzie się jeszcze wiele osób, którym nie spodoba się to, co robisz. Musisz nauczyć się nie przejmować opinią innych ludzi. Niedługo na moim blogu pojawi się post na ten temat, więc obserwujcie by być na bieżąco :)

♥ Dziś jest źle, jutro będzie dobrze. ♥
To, że masz zły dzień lub nic nie układa się po twojej myśli, nie znaczy, że będzie tak zawsze. Pomyśl, że gdy przeminą złe chwile, będą czekać na ciebie te dobre. Gdybyśmy cały czas mieli z górki, życie byłoby zbyt proste i monotonne, nie sądzisz?

♥ Jesteś jedyną osobą w swoim życiu, która potrafi uczynić cię szczęśliwym ♥
Usłyszałam ten cytat w serialu "Girlboss" i od tego czasu mam go ciągłe z tyłu głowy. Może to brzmieć troszkę egoistycznie, ale na pewno z czasem uświadomicie sobie, że owe zdanie jest prawdziwe. To my kontrolujemy swoje samopoczucie,swoje myśli - od nas zależy jak zareagujemy na daną sytuację i czy osiągniemy najważniejsze, czyli własne szczęście.

Myślę, że na dzisiaj to tyle i mam nadzieję, że pomogłam komuś z was. Pamiętajcie , że jeśli tylko chcecie z kimś porozmawiać, możecie pisać na mój e-mail: yourhappiness@op.pl .

Postanowiłam, że na koniec postu wrzucę wam mały mix zdjęć z tumblra.. Buziaki!


Chcecie najpierw post o samoakceptacji czy serialach?

46 komentarzy:

  1. Odpowiadając na pytanie to wpierw bym chciała post o serialach. Bardzo fajny przepis na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie taki niedługo się pojawi,dziękuje za miłe słowa i poświęcanie czasu na mojego bloga. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. great happiness tips..Putting our heart first is very important!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej jest po prostu starać się czynić jak najwięcej dobrego w życiu, choćby będąc po prostu miłym i kulturalnym.
    Nie powiedziałabym, że ostatni cytat jest egoistyczne, a przynajmniej nie jest to negatywny egoizm. To stwierdzenie jest jak najbardziej trafne i nasze szczęście, to jak czujemy się sami ze sobą, ma wpływ na to jak odbierają nas ludzie i jak się z nami czują.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady! Cudowne zdjęcia :o
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I just followed you back dear.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you,i hope that you like my blog and don’t follow me,only because i do the same xx

      Usuń
  6. Ja myślę, że każdy musi wypracować sobie swój przepis na szczęście. Rzeczy które nas cieszą powinny być dla nas priorytetem :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne,wiadomo,że każdego uszczęśliwia coś innego,ja dałam tylko kilka małych wskazówek,jak mieć zdrowsze podejście do zycia i przybliżyć lekko do siebie to szczęście :)

      Usuń
  7. Uwielbiam czytać takie motywujące w pewien sposób posty, oby takich więcej!
    Pozdrawiam xxx

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej,już wpadam na twojego bloga ;)

      Usuń
  8. Cudowne inspiracje zapraszam serdecznie do mnie na nowy post:)
    https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne by robić to co się chce, albo dązyć do tego by żyć jak się chce :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ważne zasady, którymi każdy powinien się kierować :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne zasady, staram się ich przestrzegać jednak czasem nie wychodzi :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystko się udaje, ale trzeba dążyć do tego, żeby tak było :)

      Usuń
  12. Szkoda tylko, że tak łatwo powiedzieć, a wprowadzenie owych rad w życie nie przychodzi juz tak łatwo. Pozostaje nic innego jak nieustanna praca nad sobą i swoim charakterem :) Pozdrawiam!

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,wiadomo,że nic nie przychodzi od razu :)

      Usuń
  13. sadze, ze lepiej by najpierw pojawil sie post o samoackceptacji ;)
    a co do przepisu na szczescie, to no reguly i zasady niby proste , jednakze juz zdecydowanie trudniej z wprowadzeniem ich w zycie

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nad sobą pracować i powoli wprowadzać w życie takie zasady ;)

      Usuń
  14. Świetne rady! Podpisuję się pod tym rękami i nogami! Niedawno sobie uświadomiłam to co Ty, czyli to, że "jesteśmy najważniejszymi osobami w naszym życiu". To jest prawda bo to my jesteśmy ze sobą 24h/7 i będziemy aż do śmierci, dlatego ważne jest by siebie pokochać i być szczęśliwym ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje toksyczne i fałszywe znajomości się zakończyły i jestem szczęśliwsza ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3/8/18 03:40

    Bardzo przydatne porady ^^ W szczególności zgadzam się z tym, że każdy powinien sobie uświadomić iż zdrowie jest największym bogactwem jakie możemy posiadać :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam,buziaki!

      Usuń
  17. swietny post :) oczywiscie post o samoakceptacji,seriale mnie nie wciagaja :D pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super by pamiętać o tych dobrych uczynkach, bo czasu nie cofniemy, ale w przyszłości możemy tylko lepiej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, że pieniądze nie czynią nikogo szczęśliwym. Ja bym chętnie przeczytała najpierw post o samoakceptacji :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za odpowiedź na pytanie,taki post niedługo się pojawi ;)

      Usuń
  20. Oj, to racja, że poczujemy wolność, odrywając się od toksycznej osoby :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,to najlepsze co można dla siebie zrobić

      Usuń
  21. Uwielbiam oglądać takie mixy! :D Toksyczne relacje trudno zerwać, ale to jeden z kluczy do bycia szczęśliwym.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne porady, a wpis bardzo przyjemnie się czytało:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba najważniejsze by być szcześliwym to nie porównywać się do innych, nigdy nie wiemy jak naprawdę wygląda kogoś życie, co siedzi w ich głowach. :)
    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpis mega ciekawy, ale długo mi zajęło czytanie go, bo nie umiem oderwać wzroku od twojej twarzy! Jesteś przepiękna.

    Jak nie zwariować podczas izolacji - najnowszy wpis na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze,które
bardzo motywują mnie do dalszego pisania.
Zapraszam do obserwacji,aby być na bieżąco.
Koniecznie zostawcie link do swojego bloga, będę odwiedzać ♥